سفارش تبلیغ
صبا ویژن



از اتوبان های اشتوتگارت تا دادگاه درسدن - یک بانوی مسلمان

   


حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان روز شنبه طی یادادشتی در جریده مذکور نوشت: مروه شربینی را دولت آلمان به شهادت رسانده است، نه "شهروند آلمانی".  

به گزارش ایرنا، متن کامل این یاداداشت به شرح زیر است:
شهادت مظلومانه "مروه شربینی" بانوی محجبه مصری در دادگاه شهر "درسدن" آلمان اگر چه خشم ملت های مسلمان و بسیاری از آزاداندیشان جهان را به دنبال داشته است و دیروز در ایران اسلامی نیز تابوت نمادین او که به حق "شهیده حجاب" نام گرفته است روی شانه نمازگزاران جمعه تشییع شد و این خشم و خروش هر چند به زودی خاموش نخواهد شد، اما در این میان نکته ای است که متاسفانه از نگاه و کانون توجه جهان اسلام و ملت های مسلمان دور مانده است و آن نکته - بخوانید یک واقعیت تلخ و غیر قابل انکار- این که، مروه شربینی را دولت آلمان به شهادت رسانده است، نه "شهروند آلمانی"!
تا آنجا که در گزارش های خبری آمده است، ملت های مسلمان در خشم و خروش خود علیه این جنایت خواستار محاکمه قاتل آلمانی و اشد مجازات برای او شده اند و دیروز بالاترین مقام دادستانی مصر- دادستان کل - در واکنش به اعتراض گسترده مردم این کشور که سکوت دولت مصر را معنی دار! و نشانه وابستگی حسنی مبارک می دانستند، در یک کنفرانس مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی اعلام کرد تحقیقات درباره چگونگی حادثه منجر به شهادت مروه شربینی را آغاز کرده و به مردم خشمگین مصر قول داد؛ بعد از پایان تحقیقات از دولت مصر می خواهد، علیه قاتل آلمانی به دولت این کشور شکایت کند!
از سوی دیگر "شیخ محمد طنطاوی" مفتی اعظم - بخوانید درباری- مصر که سال گذشته در کنفرانس ادیان در نیویورک شرکت کرده و همزمان با جنایات وحشیانه صهیونیست ها علیه مردم غزه، در حاشیه این کنفرانس با شیمون پرز رئیس جمهور رژیم صهیونیستی به خوش و بش نشسته بود، طی مصاحبه ای درباره شهادت مروه شربینی ضمن محکوم کردن این جنایت، هشدار می دهد که "باید مراقب بود، این حادثه به روابط دنیای اسلام با جهان غرب آسیب نرساند"! و...


ماجرا، اما فراتر از جنایت یک شهروند آلمانی است و شواهد و قرائن موجود- آنگونه که خواهد آمد- کمترین تردیدی باقی نمی گذارد که قتل مروه شربینی به دستور مستقیم دولت آلمان صورت گرفته و قاتل اگرچه مستحق مجازات مرگ است - و ان شاءالله این مجازات به دست مسلمانان غیرتمند حتی در زندان شهر درسدن انجام پذیرد- ولی وی در این ماجرا فقط عهده دار یک ماموریت بوده است. چرا...؟!
1- از اکتبر سال 2001 میلادی- یک ماه بعد از ماجرای حمله به برج های دو قلوی تجارت آمریکا در نیویورک و در پی یک مصوبه از سوی دستگاه قضایی آلمان، تمامی مراجعه کنندگان به دادگاه غیر از قاضی و دادستان بازرسی کامل بدنی می شوند.
مطابق این مصوبه که اجرای آن با دقت نزدیک به وسواس انجام می پذیرد، ماموران پلیس علاوه بر آن که تمامی مراجعه کنندگان را از دروازه های اشعه ایکس - XRAY- عبور می دهند، محتویات جیب، کیف دستی و حتی کف کفش های آنها را به دقت بازرسی می کنند تا آنجا که نه فقط چاقو یا آلات قتاله دیگری نظیر آن، بلکه از ورود دسته کلید و تلفن همراه به دادگاه نیز جلوگیری می کنند.
این بازرسی منحصر به دادگاه های جنایی نیست، بلکه در دادگاه هایی که موضوع رسیدگی آنها دعاوی حقوقی است هم بازرسی های مورد اشاره به دقت و بی وقفه انجام پذیرفته و می پذیرد. بنابراین "آلیکس"، قاتل "شهیده حجاب" چگونه موفق به حمل دشنه شده و این آلت قتاله علی رغم عبور از دروازه های اشعه ایکس و بازرسی دقیق بدنی از چشم ماموران آلمانی پنهان مانده است؟!
2- قاتل "مروه شربینی" در حالی که ماموران پلیس- علی القاعده- به دقت ماجرای محاکمه را زیر نظر داشته اند خود را به "مروه" رسانده و با وارد آوردن 18 ضربه چاقو، آن بانوی مظلومه و باردار را به شهادت رسانده است.
چرا ماموران آلمانی به محض حمله ور شدن آلیکس به مروه مانع او نشده اند. مخصوصا آن که وی به عنوان متهم در دادگاه حاضر شده بود و مطابق یک روال تعریف شده در تمامی مجامع حقوقی، مأموران موظف هستند که بیشترین توجه خود را معطوف به متهم کرده و از اقدامات غیر منتظره و احتمالی وی جلوگیری به عمل آورند.
چرا ماموران حاضر در دادگاه با وجود آن که اتهام اولیه متهم، حمله به مروه در یک پارک بوده است دقت و توجه لازم و ضروری در اینگونه موارد را کنار گذاشته و به قاتل اجازه حمله داده اند؟!
3- قاتل شهیده حجاب، بعد از حمله با وارد آوردن 18 ضربه چاقو آن زن مسلمان و مظلومه را به شهادت رسانده است، به بیان دیگر، قاتل برای وارد کردن 18 ضربه چاقو، از وقت و فرصت کافی!! برخوردار بوده است و ماموران از آغاز حمله تا پایان ماجرا - بخوانید ماموریت آلیکس- فقط شاهد و ناظر صحنه بوده و کمترین عکس العملی از خود نشان نداده اند و حال آن که بلافاصله بعد از حمله قاتل می توانستند مانع وی شوند و از شهادت مروه جلوگیری کنند.
بنابراین کمترین تردیدی نیست که قاتل با اطمینان از عدم دخالت ماموران حاضر در دادگاه و بدون دغدغه از پیشگیری و ممانعت آنها مرتکب جنایت شده و تا اطمینان کامل از شهادت مروه به ماموریت خود ادامه داده است. توجه شود؛ 18 ضربه چاقو در مقابل چشم مأموران پلیس آلمان!! چگونه ممکن است؟!
4- نکته درخور توجه دیگری که در ماموریت آلیکس دبلیو از سوی دولت فاشیست آلمان و برنامه از قبل طراحی شده برای شهادت مروه شربینی کمترین تردیدی باقی نمی گذارد، شلیک ماموران آلمانی به سوی همسر آن شهیده است.
پلیس آلمان در تمامی مدتی که قاتل با وارد کردن 18 ضربه چاقو به مروه شربینی در حال انجام ماموریت خود بود، ساکت و بی حرکت باقی مانده ولی به محض آن که همسر مروه برای نجات وی به سوی او می رود، پلیس با شلیک گلوله او را از پای درمی آورد! شلیک به همسر مروه نشان می دهد که ماموران پلیس نه فقط دقیقا صحنه قتل را زیر نظر گرفته بودند بلکه وظیفه داشتند از هر اقدامی که مانع از انجام ماموریت آلیکس شود نیز جلوگیری کنند!
5- جرم اولیه قاتل، ایجاد مزاحمت برای مروه در یک پارک و متهم کردن وی به تروریست بوده است. آن هم فقط به فقط از آن روی که زنی مسلمان و محجبه بوده است. اکنون به اظهارات مقامات آلمانی طی چند سال اخیر مراجعه کنید. مگر آنها در مصاحبه ها، اظهارنظرها و نوشته های رسمی خود مسلمانان را به تروریست بودن متهم نمی کنند؟! و مگر خانم آنجلا مرکل - آنجلا یا تلفظ آلمانی آن، آنگلا به معنی فرشته است که "دیو" و "شیطان" نام با مسماتری برای اوست- معتقد نبود که در جریان انتخابات ترکیه، روسری همسران طیب اردوغان و عبدالله گل از نطق های انتخاباتی آنها در پیروزی اسلامگرایان موثرتر بوده است! و مگر ده ها مقاله در نشریات آلمانی پیرامون خطر اسلام!! و مخصوصا حجاب زنان مسلمان نوشته نشده است؟! و ... بنابراین آلیکس دبلیو در همان چارچوبها دست به جنایت زده است که دولت های اروپایی از جمله دولت آلمان تصویر و ترسیم کرده و می کنند.
6- در میان کشورهای اروپایی، دولت آلمان به دولت تحقیر شده معروف است و به عنوان دولتی که صهیونیست ها زمام امور آن را در دست دارند شناخته می شود. کافی است بدانیم که یهودیان آلمان در حالی که فقط 150 هزار نفر از جمعیت چند ده میلیونی آلمان هستند، بیش از 145 کرسی از پارلمان این کشور را در قبضه خود دارند و این باج گیری صهیونیست ها طی 6 دهه اخیر- بعد از جنگ جهانی دوم و اشغال آلمان از سوی متفقین- همواره با اعتراض شدید مردم این کشور روبرو بوده است.
دولت آلمان به دولت قتل های پنهان نیز شهرت دارد و اسناد فراوانی حکایت از آن دارند که آلمان ها بسیاری از مخالفان سیاسی خود را با صحنه سازی های جعلی به قتل رسانده اند تا آنجا که اتوبان های اشتوتگارت به عنوان قتلگاه اعضای گروه بادرماینهوف- جبهه گارد سرخ RAF- شهرت جهانی دارد. ماموران پلیس مخفی آلمان اعضای این گروه را در صحنه های ساختگی تصادف در اتوبان های آلمان- و مخصوصا اشتوتگارت- به قتل می رساندند و گفته می شود سریال تلویزیونی "هشدار برای کبری 11" که موضوع آن جنایت در بزرگراه های آلمان است و معمولا با صحنه های هولناک تصادف اتومبیل نیز همراه است به سفارش سازمان اطلاعاتی آلمان- BND- ساخته شده و هدف از آن پاک کردن غیر مستقیم ماجرای قتل های پنهان مخالفان در اتوبان های آلمان از افکار عمومی مردم این کشور است، البته بی آن که دست اندرکاران میدانی این سریال تلویزیونی از هدف اصلی آن با خبر باشند!
7- با توجه به شواهد و قرائن یاد شده، شهادت مروه شربینی نمی تواند یک جنایت معمولی در کنار سایر جنایاتی باشد که همه روزه در کشورهای اروپایی- مخصوصا آلمان- اتفاق می افتد، بلکه بدون کمترین تردیدی عامل اصلی این جنایت دولت آلمان است و اولین و ابتدایی ترین اقدام در برابر این جنایت که علیه تمامیت جهان اسلام صورت پذیرفته، اخراج سفرای دولت فاشیست آلمان از کشورهای اسلامی است، خواسته برحقی که ملت های مسلمان نباید از آن چشم پوشی کنند.
در این میان، از جمهوری اسلامی ایران که پرچمدار نهضت جهانی اسلام است انتظار می رود در اخراج سفیر دولت فاشیست آلمان پیشگام باشد.
بحران مالی اخیر غرب، آلمان را در شرایط اقتصادی شکننده ای قرار داده است، هر هفته تعدادی از مراکز بزرگ صنعتی و تجاری آلمان ورشکست شده و آلمان صنعتی و ثروتمند چند دهه اخیر به ورطه سقوط اقتصادی نزدیک شده است.
در این حال، قطع رابطه سیاسی و اقتصادی کشورهای مسلمان با دولت فاشیست و آدمکش آلمان ضربه ای هولناک و انتقام پشیمان کننده ای برای این کشور بحران زده و جنایتکار خواهد بود بی آنکه کمترین تاثیر منفی برای جهان اسلام در پی داشته باشد.
مروه شربینی فقط یک زن مسلمان مصری نیست، او نماد همه زنان مسلمان است و انتقام خون به ناحق ریخته این شهیده بایستی منطقی ترین انتظار و جدی ترین خواسته ملت های مسلمان از دولت های خود باشد.



نویسنده » فائزه مهربان » ساعت 1:48 عصر روز شنبه 88 تیر 20